Låt oss kalla det avskedsmiddag

|    Bild 1. Rebecka, Tilde, jag och Alva    |    Bild 2. Signe, Hanna och Lova som gör "Erica-posen" hahahahah    |
 
Det är när jag är själv som jag inser att jag ska åka till Spanien. Men när jag är med mina vänner så känns ju allt precis som vanligt och då vill jag inte tänka på det för det hela är så... främmande? I alla fall så åt jag, Signe, Hanna, Lova, Alva, Rebecka och Tilde på en italiensk restaurang som hette Primo Ciao Ciao igår kväll. Den var jättemysig och låg vid liljeholmskajen. Vi hade den här middagen som en slags "avskedsmiddag" för att jag och Tilde ska till Spanien. På något sett så tycker jag att det är lite jobbigt att tänka på Spanien när jag är med mina vänner... Jag vill inte att de ska lägga kommentarer som "åhh du kommer ha det så jävla kul där!" för sådana förhoppningar vågar jag inte ha.
 
Vi hade i alla fall en jättemysig kväll som avslutades hemma hos mig med thé och en konstig film. Rebecka, Lova och Alva sov sedan över och vi vaknade halv 10 efter att ha sovit endast 5 timmar. Och när jag kollade ut genom fönstret blev jag jätteglad för att ÄNTLIGEN har min efterlängtade snö kommit! Fan vad underbart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback