iPhone 5s

 
Kolla det löste sig endå! Efter att min iPhone blev snodd på nyårsafton så har jag och min pappa haft panik över att jag skulle åka till Spanien utan telefon eftersom försäkringsbolaget och Tele2 var så jävla långsamma och inte hann skicka sina papper osv INNAN jag skulle åka. Efter att min pappa pratat med dem över 10 gånger så fick vi till slut lite medlidande och de gick med på att vi köpte en ny som färsäkringsbolaget betalar senare. Och eftersom de inte hade en vanlig iPhone5 i lager i den butiken han var i så fick jag en uppgradering till 5s! Nu snackar vi verkligen tur i oturen. Jag är jätteglad!
 
Nu sitter jag hemma och snart hörni, så ska jag åka mot Arlanda! 


Åh, vill också ha en! :)

Hoppas att det blir en bra termin i Spanien!

2014-01-16 // 16:41:45

verkligen tur i oturen! Hoppas du får det bra i spanien :)

2014-01-16 // 23:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback