Har 2 veckor lov kvar!

|    Jacka & halsband - H&M    |    Jeans - Brandy Melville    |    Skor - Nike Air    |
 
Hej vänner! Jag vet att de flesta är lite deppiga idag för att ni började skolan idag eller börjar imorgon. Men jag är deppig för jag ska sitta hemma ensam i en vecka medan mina vänner är i skolan... Nej men jag kommer kunna träffa dem efter deras skola. Det är bara det att jag är så otroligt rastlös och längtar mig tillbaks till rutiner igen. Även om Spanien kommer att vara ett äventyr för mig så kommer jag ju gå in i rutiner där med. Längtar!!!
 
Igår chillade jag hos Vendela och åt middag där. På kvällen mötte jag Signe och Tove och så kollade vi på 12 years a slave på bio. Den var riktigt bra och en film man borde se! Dock var den vääääldigt lång och jag får typ ont att sitta i en biostol så länge haha. Sen var det seriöst ingen i hela biosalongen som åt biosnacks så jag och Signe kände oss så sjukt mobbade och jobbiga när vi var de enda som satt och tuggade popcorn hahaha!
 
Nu ska jag ut och möta Elsa för att äta sushi, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback