El fin de semana

|    Blus - Rut m.fl    |    Kofta - Åhléns    |    Jeans - Dr. Denim    |    Skor - Nike Air Force    |    Klocka - Guess    |
 
Hola amigos! Igår hade jag en jätterolig kväll. Jag och Emma drog in till Madrid och utforskade Madrids nattliv. Eller jag gjorde, inte Emma eftersom hon varit här ett halvår och har koll på det mesta så det var hon som drog med mig till massa olika ställen. Vi var på några barer och en klubb och drack goda drinkar!
 
Vi hade i alla fall jättekul och träffade massa människor som vi snackade med, jag vet inte varför spanjorer fortsätter att försöka prata spanska med mig när jag förklarat flera gånger att jag inte förstår alls mycket spanska... De flesta spanjorer kan ju inte alls engelska och DÅ har vi ett problem hahaha. Jag kommer nog prata jättekonstigt efter mitt halvår här, mitt språk just nu är en blandning av spanska, engelska och skånska. Det här går ju bara utför... x)


Är bilderna tagna med din nya kompaktkamera? Vad tycker du om den? Jag funderar på att köpa en sån då jag inte orkar släpa på min systemkamera överallt så jag skulle verkligen uppskatta ett svar. Om du har lust kanske du kan göra ett inlägg om fördelar och nackdelar :) Jättebra blogg btw!

2014-01-26 // 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback