Don't forget to smile

|    Jeans - Dr Denim    |    Linne - Bikbok    |    Kofta - Brandy Melville    |    Skor - Nike Air    |
 
¡Hola guapos! Jag försöker tänka lite på spanska men usch fy satan vad jag är sämst på det språket. Hur sjutton ska jag klara mig i Spanien?! Jag borde ta någon timme varje dag nu innan jag åker för att öva lite. För problemet är att jag kan inte ens förstå vad spanjorer säger när de talar spanska, möjligtvis om de pratar långsamt haha...
 
Imorse åkte Ebba och Lovisa hem till Göteborg. Det var jättekul att ha dem här hos mig i några dagar och vi har hunnit med att både festa, shoppa, bowla och äta på restaurang. Hoppas att jag träffar dem igen till sommaren! =) Idag har jag annars bara städat i hemmet, dammsugit osv, och snart ska jag åka hem till Vendela för en chilldag. Men NU ska jag mejla min värdfamilj i Spanien exakt vilket datum jag kommer till dem och berätta lite om mig själv. Jag åker om exakt 10 dagar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback