Dirty Chai

 
Ni som älskar chailatte men är som jag och känner att ni även behöver en koffeinkick borde prova något som heter Dirty Chai. Det är chailatte med espressoshots i. Riktigt gott!
 
Igår hade jag och mina vänner en jättemysig avskedsmiddag för mig hemma hos Vendela. Vi åt tacos och sen spelade vi sällskapsspel. Det var såååå mysigt. Shit vad jag älskar dom tjejerna alltså! Vendela, Tove, Elsa, Emma och Olivia! Kommer sakna er så mycket♡
 
Idag lämnade jag lite böcker i skolan och åkte sen hem till Hanna och lunchade med henne, Lova och Alva. Drog sedan in till stan för att köpa lite nödvändigheter innan Spanien och sen mötte jag Nippan. Nu sitter jag hemma hos mig med Nippan och vi ska kolla på någon film och sen Paradise Hotel. Är besatt av det jävla programmet hahaha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback