Canon powershot G15

 
NY KAMERA! Åkte med pappa imorse och besiktade bilen och sedan åkte vi vidare till Netonnets lagershop och köpte denna godbit till mig! Vi kom precis hem och jag har inte hunnit testa kameran än för att batteriet till den är på laddning. Det känns som att jag sviker min älskade systemkamera (Canon EOS 500D) menmen så får det vara. Denna lilla sötis ska nämnligen med mig till Spanien! Det skulle kännas jobbigt att vandra runt med systemkamera hela tiden där nere. Men nu är planen att denna ska följa med mig varje steg jag tar i Spanien! Jag hoppas innerligt att den är bra! =D
 
Nu ska jag in till stan med Tilde för att eventuellt köpa några andra nödvändigheter inför resan. PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback