8 dagar kvar

Bild från Brännö, Västkusten, i somras
 
Hej på er! Jag är hemma nu medan alla andra har börjat skolan. Jag kan säga att jag är redan så uttråkad att jag frivilligt plockade ur och in diskmaskinen och städade i köket, finns inget mer att städa nu?! Vet inte riktigt vad jag ska göra, är så uttråkad! Hahaha fan vad jag överdriver menmen...
 
Jag ska kanske möta upp några i min gamla(?) klass för att luncha under deras rast och senare i eftermiddag ska jag nog umgås med Hanna, Lova och Alva.
 
Jag har fått mejl av och några bilder på värdfamiljen jag ska bo hos i Spanien. Nu känns allting på riktigt. Innan fattade jag inte att det var just JAG som skulle flytta till Spanien. Men nu har jag förstått det och ja, det jag känner är nervositet, skräckblandad panik och en ofantlig längtan! Shit vad kul det ska bli!
 
8 dagar kvar tills jag åker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback