Time is relative

 
Idag har det varit en "vanlig" måndag om man kan säga så. Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna kalla en dag "vanlig" här nere i Spanien. Men jag har i alla fall kommit in i rutiner här nere så därför känns denna dag relativt vanlig. Fast det är den ju inte, och det får jag ju inte glömma bort. Man ska aldrig ta något för givet!
 
Efter skolan idag gick jag hem och ägnade mig åt fysik. Jag har prov imorgon.och det känns väl okej. Vad som känns mindre okej är att jag har både kemiprov, biologiprov och ett svenskareportage nästa vecka. Och veckan efter det matteprov, suck. Men veckan efter det är det sportlov och då ska jag bo på hotell med Emma och hennes kompisar inne i Madrid! Nu är det bokat!
 
NUUUU ska jag ta en paus från fysiken och gå och koka lite te och kolla Paradise Hotel, finalvecka nu ju, spännande!


Gick du i samma klass som Theodor Gooch förut? Vore jättesnällt om du kunde svara :)

2014-02-04 // 13:33:51

Gick du i samma klass som Theodor Gooch förut? Vore jättesnällt om du kunde svara :)

2014-02-04 // 13:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback