Teatro Kapital

When I came to spain and I saw peope partying I talk to myself wtf
 
Inatt hade jag så jävla roligt. Min första riktiga utekväll här i Madrid och det levde verkligen upp till mina skyhöga förväntningar!
 
Igår eftermiddag åkte jag hem till Sara för att äta middag och fixa oss tillsammans. Vid nio gick vi ut och tog en öl på en bar i området där hon bor. Jag försöker lära mig gilla det haha. Vid tio åkte vi in till Madrid hem till Theo och förade hos honom med ett gäng andra från skolan. Vid halv 3 begav vi oss vidare mot Madrids största och bästa nattklubb - Teatro Kapital. Jag var så hype. Det är alltså en nattklubb med sju våningar och med olika musikstilar på varje våning. Jag som aldrig riktigt klubbat förut var sjukt taggad hela kvällen och hade så galet roligt. En perfekt utgång! Vid 6 började jag och Sara röra oss hem till henne och vi var hemma vid 8...
 
Snacka om partypeople här i Spanien som orkar hålla igång bokstavligen HELA natten. Som jag skrivit tidigare så är ju dygnet förskjutet och man äter middag vid 10 på kvällen, börjar festa vid 3 på natten och drar hem runt typ klockan 7 på morgonen. Så man kan ju säga att jag varit aningen död idag haha.


leggar dom inte i spanien?

2014-02-24 // 11:09:24

Hej det var jag som undrade om Theo förut men undrar inte det längre men skulle du kunna ta bort allt som innehåller hans namn för han har berättat för mig att han är 97a nu :)

2014-02-24 // 14:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback