TÄVLING - Vinn en valfri bikini från ToDieFor

 
Är inte ToDieFor's bikinisar bara to die for? Grymt snygga är de och jag har själv funderat riktigt länge på att beställa hem en! NU har ni lyckligtvis chansen att vinna en valfri bikini här på min blogg! Gå in på http://todiefor.se/ för att spana in deras bikinisar och för att hitta någon du vill vinna!
 
Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att:
1. Gilla ToDieFor's facebooksida HÄR
2. Kommentera det här inlägget med ditt namn, din e-post, en kort motivering varför du vill vinna samt vilken modell och storlek på bikini du vill ha om du vinner!
 
För att ha större chans att vinna ska du länka min blogg i din egna blogg! Det räcker med att skriva en kort mening om att du är med och tävlar om en bikini och sedan en länk till min blogg! Tävlingen avslutas på onsdag! Lycka till!
 
TÄVLINGEN AVSLUTAD!


Skulle verkligen vilja vinna just a wish i s gör en den var så himla fin och jag har växt ur mina andra bikinisar :( har heller aldrig vunnit en sån här tävling så det vore coolt :)

2014-02-02 // 12:39:58

http://www.todiefor.se/swimwear/monday-lily/monday-lily-set.html
Jag vill vinna denna bikini för att alla mina bikinis är färglada och jag behöver verkligen ett vitt bikini-tillskott i garderoben. Varje tjej behöver en vit bikini!

2014-02-02 // 12:40:17

Jag skulle vilja vinna bikinin för att min bästavän har velat ha en sån jätte länge men hon har inte haft råd och jag antar att det finns folk dom skrivit bättre motiveringar än nig men jag vill bara göra min bästavän glad. Hon vill ha modellen hips don't lie med small i båda delarna tror jag (är inte helt säker på storlekarna)

2014-02-02 // 12:41:21

Jag skulle vilja ha Hips don't lie i storlek small.
Jag skulle vilja vinna för att förra året så försökte jag få mamma att köpa en till mig men då sa hon att det såg ut som underkläder och att en sån kan man ju inte ha på sig… mammor… Så jag skulle tycka att det skulle vara jättekul att ge henne en knäpp på näsan och ha en sån på mig någondag :)

2014-02-02 // 13:03:37

Jag skulle vilja vinna bikinin thinking of you, storlek s, då en ny bikini är något som varje fattig student behöver på ett utbytesår i Spanien!

2014-02-02 // 13:32:55

Åhh vilken rolig tävling!
Jag skulle vilja vinna därför att To die For bikinis är så snygga! Skulle känna mig jätte fin på stranden med denna : http://www.todiefor.se/swimwear/just-a-wish-new/just-a-wish-set.html
I storlek Small.

2014-02-02 // 13:35:29

Skulle vilja vinna för att jag verkligen tycker om deras bikini och skulle vara sjukt kul att vinna eftersom att jag aldrig tidigare vunnit en tävling och skulle vara grymt att få visa upp sin kropp i en sån bikini haha ;)
Just a Wish i storlek S :)

2014-02-02 // 14:02:20

Om jag vann skulle jag vilja ha bikinin " Hips don't lie " ! Såååå fin bikini och jag skulle bli så sjukt glad om jag vann den då jag tänkt att jg skulle ge bort den till min kämpe till vän! Jag har redan den neongula som jag personligen älskar, så denna vill jag ge bort till min vän som precis lyckats gå ner 14 kilo(!!!) men tycker sin rumpa är för stor och "ofast". I dagsläget är hon en S/M skulle jag tro, om man nu behöver skriva det. Åh hoppas jag vinner. Kram och bra tävling:) ([email protected])

jag har gillat på Facebook och följer dem nu på instagram och har gillat en del av deras bilder där också!

2014-02-02 // 15:24:35

Hej jag skulle jätte gärna vilja ha hips dont lie i storlek S för det är den finaste bikinin jag någonsin sett och då hade självförtroendet ökat lite mer på stranden i somnar iallafall, hoppas jag vinner kram Sophie <3

2014-02-02 // 15:28:11

Hej. Jag skulle gärna vilja vinna Sugar Daisy med storlek S i över och underdelen. Jag har precis börjat träna och ifall jag vann bikinin skulle motivationen verkligen ligga på topp eftersom jag vill bli vältränad till sommaren då jag har lite komplex över min kropp. Jag har heller aldrig vunnit en tävling så det skulle vara extrakul om jag vann den här då jag velat ha en sån här bikini jättelänge. Kram! <3

2014-02-02 // 15:46:08

Hej! Jag gillar redan deras sida på fb, men jag har tyvär ingen blogg.
Jag skulle vilja vinna en "hips don't lie" i strl S på överdelen samt XS på under. Jag ska till Frankrike i sommar och behöver en ny bikink, så om jag vann den här skulle jag bli glaad😊

2014-02-02 // 15:48:48

Jag måste säga att jag Aldrig är med i tävlingar men denna måste jag (bara Måste) vara med i. Har inte sett något snyggare!!! Alla är så fina men önskar mig nog helst den vita med rosa Thinking of you i storlek M! Jag tycker jag förtjänar att vinna för har äntligen kommit i balans med min vikt efter att jag kämpat med ätstörningar i två år. Skulle känna mig så snygg i denna bikini!! Hoppas hoppas :) [email protected]

2014-02-02 // 17:32:45

Det här måste var den absolut bästa tävlingen ever!
Min motivering till att vinna är främst att jag tycker det vore kul att vinna denna bikini då jag vet att den faktiskt sitter väldigt snyggt på alla, ovasett hur man är byggd. Så genom att vinna denna skulle nog jag uppleva att det är roligare att vara på en strand fylld av andra människor bla (snygga killar, haha) alltså jag menar det är ju roligare att visa upp sig om man upplevar att man ser snygg ut vilket jag tycker att man gör i alla todiefors bikinis!
Jag skulle vilja vinna Hips dont lie! [email protected]

2014-02-02 // 17:41:18

Jag är med och tävlar skulle kunna tänka mig Hips dont lie rosa Xs i överdel och Xs i underdel. Har alltid velat ha en sådan här bikini så håller tummarna. :)

2014-02-02 // 21:53:33

Jag borde vinna en todiefor bikini för att jag har under ett tag tränat väldigt mycket och därför sitter inte mina gamla bikinisar inte så snyggt längre eftersom en todiefor bikini sitter väldigt snyggt så hade det varit jättegrymt om man skulle ha den på sig i sommar! Om jag vann skulle jag vilja ha Hips don't lie i storlek S :) <3 [email protected]

2014-02-02 // 22:01:59


Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha: thinking of you set och storlek S i båda delarna.
Min motivering till att just jag ska vinna är för att jag länge drömt om att köpa denna bikini då jag tycket den är otroligt snygg!
Har tränat länge nu och fått den kropp jag verkligen vill ha och för första gången i mitt liv känner jag att jag trivs i min kropp. Därför skulle jag så gärna vilja ha en snygg bikini att se självsäker ut i på beachen 2014!
Stor Kram till dig!

2014-02-02 // 22:39:59

Ja jag är inte en person som så ofta brukar delta i sådana tävlingar, men eftersom det är din blogg så!
Facebook sidan är gillad, men tyvärr tyvärr har jag ingen egen blogg som jag kan länka dig på.
Varför jag skulle vilja ha denna är väl kanske av ganska många anledningar, men kanske den största är att om tre veckor ska vår kära klass åka till badhuset.
Du vet detdär hemska som återkommer varje år och som man helst vill slippa.
Men då skulle det varit riktigt trevligt att få bära en bikini jag vunnit av favvisbloggaren.

Stor kram till dig Erika, hoppas du får en fortsatt bra dag!

2014-02-03 // 20:36:58

jag kommenterade det sista, glömde fylla i e-posten, kolla ip, den stämmer.
Kramar!

2014-02-03 // 20:38:09

Skulle verkligen, så himla mycket vilja ha Hips don't lie (http://www.todiefor.se/swimwear/hips-don-t-lie/hips-don-t-lie-set.html) i storlek small. Har kollat in den ett tag nu men som fattig student måste man sätta andra saker framför godsakerna. Skulle va kul att inviga sommaren 2014 med denna då jag ligger i som tusan med träningen nu dessutom!

Kram, älskar din blogg!

2014-02-04 // 18:00:31

Har gillat deras facebook sida ett bra tag nu, såg att de nyligen gick ut med att de inte anlitar några size 0 modeller därför att de inte anser att man måste se ut så för att se bra ut i bikini. Det tycker jag är en väldigt bra gärning och vill stödja företaget! Gör därför gärna lite reklam för den nere på stranden. Om jag vann skulle jag vilja ha sugar Daisy i storlek s både uppe och nere!

2014-02-04 // 18:14:47

Följer både To Die For på Instagram och deras Facebook page, så den punkten är avklarad. Om jag skulle få äran att vinna en av dessa sockersöta bikinisar, allra helst "Summer Breeze", kommer jag (förutom att bli den lyckligaste tjejen på jorden) bli otroligt motiverad till att börja kämpa för min drömkropp! Jag har följt din blogg sedan ett tag tillbaks och vill tacka för att den alltid är inspirerande och ständigt uppdaterad, tror nog att många av läsarna kan hålla med mig om det!
Ps. Eftersom jag inte har någon blogg så länkade jag tävlingen på min Instagram @_inspiration_4_you,hoppas det går bra!
Överdel: L Underdel: S Mejl: [email protected]

2014-02-04 // 19:37:21

Har gillat ToDieFor's facebooksida och är självklart med och tävlar om en bikini ifrån ToDieFor!
Jag skulle grymt gärna vela ha bikinin "Thinking Of You", har spanat in den så otroligt länge och det är utan tvekan min drömbikini. Jag är en tjej som har kommit en sådan lång väg gällande resan mot min drömkropp, och denna sommaren vill jag verkligen rocka loss i denna snygga bikini! Jag har fått ett sådant otroligt stort självförtroende, jag känner mig snygg och jag mår bra! Jag älskar sommaren lika mycket som jag älskar att sola&bada, och därför är det ju en självklarhet att jag ska glassa runt i en bikini från ToDieFor!

2014-02-05 // 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback