Kokosyoghurt

 
Igår var det jätteskönt ute i solen. Jag och Tilde promenerade till en galleria som heter Gran Manzana. Den var rätt död, stängda affärer och tom på folk vilket kändes jättekonstigt. Så vi köpte lite picknick och satte oss ute i solen. Yoghurten vi köpte var den godaste jag någonsin smakat! Jättemycket kokossmak och med kokosflingor i. Jag dog matdöden, måste köpa den igen!
 
På kvällen åkte jag in till Madrid med ett gäng människor. Vi satte oss på en amerikansk restaurang som olyckligtvis endast serverade kött... Det slutade med att jag och Emma fick specialbeställa deras lax UTAN skinka. De hade alltså skinka som en ingrediens till sin lax... I Sverige är det ju vanligt med vegetarianer så då finns det alltid något alternativ på alla restauranger. Här i Spanien är det väldigt ovanligt och förra helgen träffade jag och Emma tre spanjorer som sa att vi var de första vegetarianerna de träffat! 
 
Efter middagen gick vi till en bar och rökte vattenpipa och sen bar det av hemmåt. Hade en trevlig kväll!


vart har du köpt de där jeansen?

2014-02-11 // 18:19:38

vart har du köpt de där jeansen?

2014-02-11 // 18:19:38

vegetarian och äter lax? Haha

2014-06-03 // 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback