Den mest spanska av alla städer - Madrid

Madrid i mitt hjärta!
 
Åhh jag gillar denna stad. Folk säger att om man ska se Spanien på riktigt så ska man åka till Madrid. Madrid kallas för Spaniens mest spanska stad. Den är så levande. Det är människor överallt även om det är måndagskväll eller tisdag mitt på dagen. Idag har vi shoppat i flera timmar! Vårt hotell ligger jättecentralt och idag har vi bara rört oss inne i stan. Allt ligger så nära varandra. Jag har köpt ett par dösnygga jeans, en jacka och lite annat smått och gott. Är riktigt nöjd med mina inköp! Nu har vi mellanlandat på hotellet och snart ska vi röra oss utåt för att äta middag. Det kanske blir tapas eller något annat roligt spanskt! Vi försöker njuta av Madrid och Spanien till 100%!


du suger på att uppdatera

2014-03-01 // 15:20:20

Åh jag vill också åka till Madrid!

2014-03-04 // 08:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback