Den här staden ♡

Den här staden är så fin, jag älskar den!
 
Iiiiiihhh. Allt känns så bra nu. Det börjar bli varmare (igen! Vädret svänger alldeles för mycket) och är över 10*C! Jätteskönt att gå i tunn jacka utan att frysa.
 
Igår efter skolan åkte jag inte till Madrid med Tilde, Viktor och Carl för att filma till vår engelskafilm. Vi gör en liten turistguide om Madrid. När vi filmat klart så shoppade jag ett tag med Tilde och köpte världens finaste klänning. Längtar verkligen efter att få använda den! Vi promenerade runt en del och framåt kvällen så fylls staden med så otroligt mycket folk. Jag som endå bor i sveriges huvudstad blir faschinerad över hur mycket folk som tar sig ut på kvällen. Nu snackar jag om 8-9 tiden på kvällen och antagligen fram till morgonen dagen efter. Måste ta en bild och visa er folksamlingen någon gång haha
 
På kvällen när vi var klara i stan köpte jag med mig lite (läs mycket!) jordgubbar och annat gott och åkte hem till Lisa för en myskväll med henne, Hanna och Emma! Vi firade alla hjärtans dag och skulle egentligen ha kollat på film men det funkade inte så vi hade tjejsnack och myste istället. 


Hej går du på värmdö gymnasium när du är i sverige? I så fall undrade jag hur natur-sammarna är. Är de sociala och gillar att gå ut och sånt? ska söka in till gymnasiet snart så vill komma i en skön klass. fin blogg!

2014-02-16 // 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback