Shoppingdag och lunch på Plaza Mayor

 
Nu har jag missat att blogga om helt sjukt mycket! I helgen har jag bott i lägenhet inne i Madrid med bästa brudarna- Hanna, Lisa och Bea! Fredagsnatten började med tapas och massor av gratis drinkar och bodyshots på en bar för att sedan dansa in morgonen på en nattklubb som hette Fabrik. Det är tydligen den största nattklubben som finns i hela Europa och den tredje bästa i hela världen?! Helt sjukt. På lördagen låg vi helt utmattade och tog det lugnt (läs sov..) i retiroparken tillsammans med lite frukt och godsaker samt en brännande sol, för att mot kvällen äta en god middag på restaurang och ha myskväll i lägenheten. 
 
Idag har jag shoppat med Hanna. Jag hittade lite somriga fina plagg trots att jag ibland blir lite besviken på utbuted av shopping här i Spanien. Min klädstil är väldigt olik spanska tjejers vilket gör att jag inte alltid hittar så mycket jag gillar... Senare slog vi oss ner på en uteservering på mysiga Plaza Mayor för att avnjuta varsin pizza.
 
Nu är jag hemma hos värdfamiljen igen och ska packa till inget mindre än... Barceona imorgon! Jag är så fruktansvärt taggad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback