Mitt Madrid

 
Där står jag och blickar ut över denna underbara stad jag lever i. För ett tag sedan passerade jag halva tiden här nere och nu är det sorgligt nog bara 7 veckor kvar tills jag åker hem till Sverige igen. Självklart kommer det bli jättekul att få komma hem igen och träffa alla vänner men samtidigt är det en så konstig känsla eftersom att jag vet ju att så fort jag åkt hem, så kommer jag aldrig någonsin komma tillbaks till det livet jag har levt här nere under den här tiden. Jag kan fortfarande åka tillbaks till Madrid men jag kommer aldrig igen att bo i min värdfamilj, gå på svenska skolan och umgås med de människor jag gör nu. Därför är det en så otroligt läskig känsla att veta att allt detta snart är slut för gott. Men jag ska göra mitt bästa för att ta vara på varenda sekund av sista tiden.
 
Jag har bloggat jättedåligt men det är för att det hela tiden händer så mycket roligt, samtidigt som det känns som för ointressant för att skriva i bloggen(?) plus att jag inte har haft någon motivation och tappat min förmåga att formulera mig i text, eller något sånt. Men jag kommer uppdatera när jag har tid och bra saker att skriva om!


Ha frågestund! finns mkt att fråga om:D

2014-05-01 // 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback