Vita Dr. Denim

Från nelly.com
 
Beställde hem dessa från nelly.com förra veckan och fick dem igår. Tidigare hade jag ett par likadana men då i strl S men de satt väldigt "otight" på mig, nästan lite pösigt vid smalbenen till och med. Så jag gav dem till Signe och köpte ett par nya. Men trots att de här nya bara är en strl mindre så är dom sjukt tighta och kräver lång tid för att sätta på sig dem!? Jag har några Dr. Denim jeans i andra färgen i samma strl men dom sitter bra...? Så irriterande att dom vita inte alls stämmer i storlekarna. Eller så var det bara jag som hade otur kanske. Men förhoppningsvis så kommer de töja sig lite när jag använder dem. 


Exakt likadant för mig! Mina xs var typ för små medans mina S sitter sjukt pösigt så jag inte kan använda dom..

2013-09-08 // 18:59:08

dom vita är sjukt små! jag har ett par svarta i S som nästan är för stora och ett par vita i M som sitter bra..

2013-09-09 // 08:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback