U smile, I smile

Jag idag. Fejkpälskrage! Kom ihåg: Fur are worn by beautiful animals and ugly people
 
Regn kan ju vara så otroligt mysigt men idag när jag var tvungen att vandra runt i det så nja, då kändes det inte så mysigt. Idag har jag varit i skolan, ovanligt va? Jag har haft en jättebra hårdag (haha!!), mitt hår har varit sjukt lent så jag har suttit och klappat/smekt det hela dagen! Älskar när det känns så, för man känner sig så mycket finare då och då blir allting runtomkring också mycket bättre. Nu sitter jag hemma och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya album, försöker plugga och dricker en latte, dumma mig nu kommer jag få svårt att sova. Men det gör inget, för imorgon är det fredag och vi har också några inställda lektioner så vi slutar kl 11! Sen är det helg och på lördag ska jag på pjamasparty, längtar! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback