TGIF

Min älskade halsduk från Monki som var spårlöst försvunnen hemma hos en kompis hela förra vintern. Nu är vi äntligen återförenade<3
 
Nu är det äntligen fredag, wehoooo! Jag har varit i skolan och sedan i stan med Tove en snabbis. Hon skulle kolla på en jacka men det slutade med att JAG köpte den jackan... haha impulsköp! Den var snygg men funderar dock på att lämna tillbaks den, så snygg var den kanske inte, eller? Anyways så är jag hemma nu och gör ingenting och ikväll ska jag på fest med Signe. Fun fun fun!<3
 
Igår bloggade jag inte för att jag och Signe åkte till stan efter skolan och var där till kl 21 på kvällen. Då åkte vi hem till mig och hon sov över, mys! Jag köpte även lite saker igår som jag kanske kan visa sen.
 
PUSSAR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback