Säsong för mössa

 
Min söta mössa från HPI som jag köpte förra vinern. Fuskpäls, mycket viktigt! Jag kan tycka suddiga mobilbilder med en fin instagram effekt kan vara riktigt coola, härliga och personliga. Jag älskar dom! 
 
Visst är det lite mysigt med höst endå? Använda sköna mössor, halsdukar och sockor känns alltid kul i början tycker jag! Just höstmode är väldigt roligt eftersom det finns så mycket att variera mellan och fina färger. Men vintern är betydligt mycket tråkigare då man bosätter sig i samma varma jacka, samma varma skor samt samma vantar dag ut och dag in. På hösten kan man fortfarande variera sin klädstil rätt mycket så då tycker jag man ska passa på! Använd kjol och strumpbyxor och svalare skor ex. converse innan det blir för kallt. Jag ska bli bättre på att sätta ihop collage med outfits, stay tuned!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback