Önskeinlägg/önskerubrik?

Kommentera ett ord som jag sedan ska döpa en rubrik till och skriva ett inlägg om, eller ge mig bara allmänt lite tips!
 
Eftersom att jag har fått jättemånga nya läsare så tänkte jag fråga er vad ni vill att jag ska skriva om! Personligen tycker jag att bloggen är lite enformig just nu, bara mat, outfit och vardag. Men jag har inte så mycket mer inspiration för det händer inte så mycket utöver det. Träning ska jag börja skriva mer om hade jag tänkt, för det har jag fått önskemål om förut. Men fler idéer? Det vore jättekul, ni gör mig så motiverad hihi! Kärlek ♡


Odd

2013-09-18 // 13:42:32

Bekännelser! as kul attt läsa:))) och din sminkrutin, vardagssmink kvällsmink?

2013-09-18 // 17:15:34

Tips på saker o ting, din familj, outfits, favvosar ur garderoben, videoinlägg!

2013-09-18 // 17:18:54

bekännelser, klädcollage och videoinlägg

2013-09-18 // 18:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback