Mitt Thomas Sabo armband

 
Jag fick en kommentar om att jag skulle visa vilka berlocker jag har på mitt armband från Thomas Sabo Charm Club. Jag har en jordgubbe/smultron, rosett, ankare och snöflinga. Min favorit är snöflingan (den är billigast också, ping!). Men dock så fastnar den i allt! Den fastnar i mina kläder hela tiden. Om jag t.ex. har en kofta som jag ska sätta på mig eller ta av mig så fastnar den alltid! Ibland så fastnar jag även i andra personer haha! Det kan ju faktiskt vara ett bra sätt att ta kontakt med folk. Typ om man är på fest och så fastnar man (med flit...) i en snygg kille och så måste man bah "ojj vänta mitt armband sitter fast i din tröja... vad heter du förresten?" så börjar man snacka, smart eller hur?! Det ska jag testa någon gång :D


Super vackert!

2013-09-12 // 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback