Dagens


|    Jeans - Only    |    Tröja - H&M    |    Klocka - Guess    |

Så här såg jag ut idag. Mitt ansikte=för fult för att visas på bild... Jag får också lite panik pga att jag har gått ner 2kg och nu sitter alla mina byxor lite stort i midjan?! Dom här byxorna använde jag jättemycket hela 1'an och nu känns dom helt konstiga, suck... Jag tycker också att det är konstigt att jag har gått ner i vikt när jag faktiskt styrketränar, jag borde ju gå upp i muskelvikt istället för ner? Undra om jag har blivit smalare, ser jag smalare ut? Jaja, detta får vara en anledning till att jag måste shoppa hehe!


- Aha, haha, okej :)
Brukar du ta dig tid till frukosten eller slänger du bara i dig något så fort du kan? :D

Jättefin och bra blogg btw ;)

2013-09-16 // 18:17:50

Du har typ drömkroppen, seriöst. Är jävljigt avundsjuk, haha, vad är det du tränar med? Hur lång är du? Och hur mycket väger du om man törs fråga? :P

2013-09-18 // 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback