Cosy times med bestie

 
Idag har jag bara pluggat. Jag tränade inte (men kunde ju faktiskt inte), färgade inte håret och gick inte och röstade heller. Borde jag känna mig dålig pga att jag inte röstade? Jag kanske borde göra det... :(
 
Nu är Signe hemma hos mig och vi dricker thé och har tänt ljus och rökelser. Vi kollade precis på Just My Luck, nostalgi! Hon ska sova över och vi har det superdupercosy. Vi har börjat göra såhär nästan varje söndag, vi kallar det ~sundayverymuchfunday~ hihi! Det är som medicin för söndagsångesten, och att spendera början av nya veckan tillsammans gör hela den veckan bra också! Det är inte alla som hänger med sin bästa vän varje måndagsmorgon, men det borde man göra tycker jag. Hoppas ni också har en bra kväll! Puss ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback