Anytime is coffee time

Latte med soyamjölk, kanel och vaniljsyrup

Gaaaahhhh! Pga mitt sommarjobb så har jag blivit en riktig kaffemissbrukare. När jag inte hade något att göra på jobbet så sa alla "drick lite kaffe, det finns kaffe, ta en kaffe, vila lite och drick lite kaffe, vill du ha kaffe? DRICK KAFFE!" osv. Det slutade med att jag drack 3 koppar kaffe varje dag bara på jobbet! Nu har kaffe blivit en jättestor del av min vardag och det är sjukt jobbigt eftersom jag mår dåligt om jag inte får mitt koffein...

I alla fall så är jag hemma nu. Jag gick tidigare från skolan för jag skulle till läkaren, så jag har bara haft 2 lektioner idag, riktigt najs! Nu har jag laddat upp med en kaffe, haha, så nu ska jag nog kunna ta och plugga lite. Vi hörs senare ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback