Ännu en bra helg

| 1. Nause på grönan i fredags | 2. Picknick på lunchen i fredags, maaaatkort<3 | 3. Nause | 4. Frukosten imorse haha | 5. Jag igår kväll innan utgången | 6. Utefesten igår kväll |
 
Igår så mötte jag min klass i hammarbybacken där det var ett stort utekrök med hela vår skola. Det var några klasser som nollade sina ettor, men vår klass var mycket snällare så vi umgicks bara med våra ettor haha. Jag hade sjukt kul där och det var en lyckad kväll! Vendela sov hos mig och vi var hemma vid halv 4 men var uppe till kl 5 utan anledning haha! Idag när hon åkt hem så gick jag ut med Nippan och vi köpte pizza och satt ute på en filt och åt, jättemysigt att njuta av de sista varma dagarna innan hösten kommer. Nu ligger vi hemma i min säng och ska kolla på film. Hoppas att er helg var lika bra som min, puss! ♡


Kan man köpa gifflar med matkortet?:O i vilket mataffär köpte du det isf?

2013-09-08 // 20:19:14

Fin blogg! Kolla gärna in våran nystartade blogg!

2013-09-09 // 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback