Stressed out

|    Jeans - Dr. Denim    |    Linne - Odd Molly    |    Kofta - Joy (Hunkydory bild nr2)    |    Halsduk - Monki    |    Väska - Michael Kors    |
 
Den här kvällen har som vanligt spenderats med matteboken. Jag har vant mig vid att inte hitta på saker och träffa vänner på vardagar, jag har helt enkelt för mycket plugg för det. På fredag har jag terminens första matteprov. Det är jättestort och viktigt och jag är gråtfärdig. Matte 3c är jättesvårt och jag oroar mig för att jag kanske inte ens kommer få E?! Min nya mattelärare har sänkt FÖRSTÖRT mitt självförtroende helt och hållet.
 
Wäääää jag är stressad över så mycket just nu. Jag stressar över läxor som måste göras, och när läxorna uppslukar all min tid så blir jag stressad över att jag inte har tid för att träffa mina vänner, familj, träna eller ägna mig åt saker som jag faktiskt vill göra! Jag undrar om det är pga att jag stressar som jag blir sjuk så ofta också? Det skulle mycket väl kunna vara så. Men man får väl hålla ut, om mindre än en månad så är det höstlov! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback