Present till mig själv

Odd Molly Lovely Knit Jacket
 
Allt har varit så stressigt i skolan senaste veckan, i och med mitt matteprov som jag hade i fredags så har jag behövt plugga varje dag och lägga all tid på det! Så förrförra veckan när jag var i stan med Signe så köpte jag den här jättefina koftan till mig själv i present. Jag slog in den och bestämde mig för att jag skulle få öppna den när veckan av hårt plugg var över. Även om jag kanske inte kommer att få godkänt på matteprovet så var det här en bra motivation till att försöka i alla fall! Och nu blev det som en belöning för att jag har försökt bra inte bara i matte, utan i alla andra ämnen också om man jämför med hur jag var förra året, och vi ska inte ens tala om hur oseriös jag var i högstadiet. Jag köpte den på Åhléns City för 1356kr, fick den billigare för jag hade en rabattkupong, trevligt trevligt! 


Du har så fina kläder! Dessutom är dom så dyra :( Fin väska och fina skor också!! Hur har du råd med allt? Jobbar du eller får du mycket pengar av dina föräldar?

INGEN NEGATIV FRÅGA. Bara nyfiken, kram :)

2013-10-09 // 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback