Mitt lyckopiller

Skatbohår på sista bilden haha usch
 
Min lillebror är det bästa som finns. Han är ett och ett halvt år, springer klumpigt runt och upprepar alla ord han hör. Han är jätteduktig på att prata för sin ålder, sötnosen! Jag älskar att spendera tid med honom, han gör mig så glad!
 
I fredags åkte jag till min mormor och morfar med familjen och stannade där till lördag (igår) eftermiddag. När jag kom hem åkte jag hem till Nathalie och hade myskväll med henne och Vendela. Vi köpte gifflar, chips och dipp och hyrde en skräckfilm. Dark Skies såg vi, den var helt okej! Nu är jag hemma hos pappa och ska bara ta det lugnt hela dagen, kanske träffa någon ikväll. Jag får se! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback