Lazy sunday

 
Det har varit så otroligt skönt att bara varit hemma idag och kollat på tvserier och slappnat av. Det känns som att jag inte ger mig själv tillräckligt med tid för sånt här. Snart är det höstlov och då kommer jag endå inte ha tid för det, eftersom att då ska jag åka till tyskland. Gud vad jag längtar!!! Nu ska jag snart möta upp Vendela för vi ska på bio! Vi ska se Känn Ingen Sorg, visst är vi efter som inte sett den än haha! Men det ska bli mysigt. Förresten så börjar jag känna mig lite som en vampyr, för på senaste tiden så har jag bara gått ut när det är mörkt ute under helgerna haha! Men det är väl okej så länge jag inte känner någon ångest över det. P U S S



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback