Kanelbullens dag

Hoppas ni har tryckt i er massor av bullar idag! Jag har hittils bara ätit 1 så jag har way more to go hehe.
 
Hej vänner! Idag är jag glad av en massa olika anledningar! Bl.a. över att det är fredag, kanelbullens dag och att mitt matteprov är avklarat! Dock vet jag inte om provet gick bra, men jag behöver i alla fall inte tänka på att stressplugga 6 timmar om dagen... Jag har haft en jättestressig vecka och är fortfarande sjuk, har haft någon slags lindrig migrän hela dagen i skolan som mot slutet blev jättejobbig, men som tur är känns det bättre nu när jag knaprat piller hihi! Därför ska jag åka till min mormor och morfar tillsammans med min mamma, låtsaspappa och lillebror snart och stanna tills imorgon eftermiddag. Det ska bli jätteskönt att äntligen få ta det lugnt och andas lite!! Jättemysigt att få gosa med min lillebror också. Vi hörs imorgon när jag är hemma. PUSS 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback