Hösttips 2 - Nostalgigodis

 
Tips 2: Ät något du brukade äta när du var liten!
 
Nu i höstdeppen är positiva tankar och känslor precis vad vi behöver! Något som alltid livar upp är såklart godis. Jag vet inte om det är samma för er som för mig, men min godissmak har ändrats sen jag var liten. Men jag älskar att köpa det gamla godiset ibland för att "återfå" lördagsgodiskänslan man hade när man var liten! Tänk små tablettaskar typ pimpim, tuttifrutti eller varför inte ett godishalsband eller en traditionell påse polkagrisar? Hallå det är ju höst, mörkt, regnigt, kallt. Så klart man ska få unna sig! Om du vill vara nyttigare, köp t.ex danonino-yoghurt om du brukade äta det? =D Jag älskar att göra sånt här, jag är töntig jag vet haha men det är ju supermysigt om man tänker tillbaks lite på sina barndomsminnen! Inte för att vi är speciellt gamla, det är viktigt att skapa nya minnen också! 


Vilket bra tips! :)
Riktigt fin blogg :)

2013-10-11 // 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback