Halloween

Signe, Mikki och jag på Halloweenfest förra året
 
Halloween måste ju garanterat vara den roligaste traditionen! I alla fall för folk i min ålder. Den officiella dagen för Halloween aka allhelgonafton är ju egentligen på torsdag, men jag tycker att man kan fira det varje dag hela höstlovsveckan! Det är så grymt kul att bara klä ut sig och det blir ju ännu bättre när man kommer till en fest där ALLA är utklädda! Om man inte är bjuden på någon Halloweenfest eller inte tror att det vore ens grej, kan man ju stämma träff med några vänner och ha en skräckfilmskväll. Själv ska jag på en Halloweenfest på lördag, samma dag som jag kommer hem från tyskland. Det är hemma hos Signe och vi har planerat så mycket! Vi ska pynta hela hemmet läskigt och göra en "giftig" bål bland annat! Jag har även köpt en häxklänning bara för detta haha, är såååå taggad! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback