Your absence makes my heart sick

 
Söndag idag. Jag vaknade upp med träningsverk. Jag känner mig så stel men det känns endå så bra att ha träningsverk, som att ens träning visar att den fungerar! Träningverken är faktiskt ifrån igår när jag tog någon timme till att träna lite poledance på min stång som jag har hos min mamma. Annars har jag inte sovit bra, inatt så brann det hemma hos oss! Ett konstigt geléljus som jag hade hemma började brinna för mycket så det gick inte att blåsa ut så jag bar det till duschen för att spruta vatten på den, men då exploderar den och glaset spricker och elden blir nästan en meter hög!!! Klockan var 4 på natten och jag var tvungen att väcka min mamma och låtsaspappa som fick kväva elden med en brandfilt. Det var ingen stor brand men jag har aldrig varit med om något liknande så det var läskigt!
 
Jag tänkte även berätta lite kort om killen jag träffade i Tyskland eftersom det var någon som undrade. Jag och Signe träffade alltså han och hans kompisar på Kreta i somras. Vi började umgås lite med dem på kvällarna. Bara som en kul semestergrej så haffar jag och ena killen. Men när jag och Signe hade åkt hem till Sverige, så smsade jag med den där killen och det var då vi insåg att vi hade råkat börja gilla varandra. Det som bara var tänkt som en kul sommarflört blev lite jobbigare än så hehe. Men det var ju inget mer än en sommarflört egentligen, för även om vi gillade varandra så finns det inget att satsa på när han bor där och jag bor här. Men det är kul att smsa med honom och det var jättemysigt att ses. Så självklart kan jag inte låta bli att vara lite deppig nu efter Tyskland =( Men det går nog över snart, finns ju andra fiskar i sjön (hähähä xD) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback