Måndag

Lite skönt att vara tillbaks och få sova i sin egen säng endå :))
 
Nu är lovet slut då. Jag hoppas alla har det bra i skolan. Själv är jag hemma idag för jag har så ont i huvudet. Eller egentligen i mina käkar. Jag har haft problem med det förut. Det gör så ont att man inte kan koncentrera sig och äta ska vi inte ens tala om. Jag får såhär på grund av att jag pressar ihop mina käkar under natten när jag sover, och det gör jag när jag är stressad. Sjukt jobbigt. Jag måste även plugga otroligt mycket matte. Har prov den här veckan, vill gråta. Förra veckan var helt underbar på alla sätt. Nu känner jag att den här veckan kommer bli hemsk. Men jag får stå ut! Jag tror inte jag är ensam med att känna såhär hihi, puss


har du instagram?

2013-11-04 // 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback