Halvt ledig

 
Jag vill verkligen göra om i mitt rum hemma hos mamma. Nu har jag en mörkbrun vägg och tre ljusrosa väggar och färgerna på detaljerna går även i dessa färger. Ibland kan det vara lite mysigt men jag känner först och främst att det är FÖR rosa och även att jag har tröttnat på att ha en mörk fondvägg. Jag känner mig så himla tråkigt men jag skulle vilja måla hela rummet vitt så att det blir enkelt och stilrent. Dock är det faktiskt lite mysigt som det är nu trots allt hihi.
 
Idag hade jag bara 2 timmars skola för ovanlighetens skull! Det var bara en mattelektion och sedan drog jag och lunchade med några från klassen på Hermans (vegetarisk underbar restaurang!). Nu är jag hemma och ska försöka plugga lite, men först ska jag nog kolla lite tvserier upps... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback