Bekännelser

 
♡ Enda tills jag var typ 13 år kunde jag inte gå utan att kolla ner i marken, fett mobbad?! Vet inte om det var för att jag hade dålig balans eller var blyg haha.
 
♡ Jag gillar skolan jättemycket och har ångest över att behöva ta studenten. Usch bara tanken på att vara arbetslös eller ännu värre typ jobba? Jag kommer verkligen sakna skolan när jag tar studenten.
 
♡ Jag hatar hur min näsa ser ut från sidan. Den är så konstig, framförallt när jag ler. 
 
♡ Jag har vissa dagar då jag tycker jag är jättetjock. Jag vet att jag inte är tjock egentligen, men när jag väl känner så då är allt jag ser på mig själv fett. Känner mig så äcklig... :/
 
♡ Jag har jättelätt för att bli kär men jättesvårt för att sluta vara kär/komma över den jag är kär i.


Skulle du kunna tänka dig en blind date?

2013-11-18 // 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback