Questions & Answers

Q - Vart är det köpt? (Affär) var att det är odd Molly men vilken affär?
A - Odd Molly linnet är köpt på Mathilde i PK-huset! 

 

Q - Vilken affär? Asså typ på NK eller?
A - (som ovan) Nej men Mathilde som ligger precis bredvid NK.

Q - Hur har du råd med allt? Du har så mycket dyra kläder / skor / väskor?!?! :0
A - Jag har inte alls så mycket dyra saker som du verkar tro! Men jag shoppar inte lika mycket som jag brukade göra (har inte tid), vilket gör att när jag väl shoppar så har jag mer pengar att spendera :)

Q - Vart finns newyorker? Alltå vet du vart affären finns i stockholm? :) kraaam
A - Jag vet att det finns i Nacka Forum och Skärholmen i alla fall. Du kanske kan kolla deras hemsida? Kram :)

Q - Vad kostade A&f koftan i Danmark? Hur var priserna på A&f? :) svara gärna i ett inlägg!
A - Tjocktröjan kostade ca 800 svenska kronor. Jag vet inte vad du menar med hur priserna var, men dom stod i danska kronor (och euro tror jag) i kläderna så då fick man översätta i sitt huvud. 1 DKK = 1.22 SEK

Q - Vart sätter du ihop bilderna på det där sättet
A - Jag använder mej av fotoprogrammet Picasa 3. Det finns att ladda ner gratis om man söker på google! :)

Q - Du stödjer väll inte kött/läderindustrin?
A - Nej det gör jag inte!!!!! Men jag har lite kläder/skor av skinn redan så det blir väl så att jag gör. Men jag ska köpa en begagnad jacka så då stödjer jag ju inte skinnindustrin på samma sätt... Men bättre att köpa kläder av skinn som räcker restan av ens liv, än att äta upp en biff på 10 minuter och sedan äta en till om några timmar igen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback