Outfit

|    Linne - Bikbok    |    Shorts - Miss Two (köpta utomlands)    |    Skor - Primeboots    |    Klocka - Guess    |    Väska - Michael Kors    |
 
Vädret är ju galet. Det var ju aldrig någon vår, det gick direktt från att vara vinter till att bli sommar. Men man kan ju inte klaga. Igår hade jag på mej shorts och linne och frös inte alls! Och då var jag endå utomhus med min kompis Laura hela dagen i 7 timmar. Vi promenerade mest runt på söder och köpte med oss pizza som vi åt i en park. Det var jättemysigt och på kvällen drog vi på fest i en skitfin villa, så det var en bra dag!


Seriöst vill bara spy på dina instagram bilder och alla andra bilder överhuvudtaget. typisk äcklig snobb som lägger upp på massa kläder och flashar allt man har. Jg kan lova dig det sista jag är är att vara avundsjuk men dock är jag kräkfärdig.

2013-05-11 // 15:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback