Outfit

|    Linne - Tally Weijl    |    Jeans - Dr.Denim    |    Skärp - Lindex    |    Klocka - Guess    |    Väska - Michael Kors    | 
 
Jag hatar att döpa inlägg till "outfit" det låter så otroligt töntigt haha! Men så här såg jag i alla fall ut idag. Jag ska väl njuta av den här sista tiden i jeans då det förhoppningsvist snart är så varmt att man kan ha shorts och kjol varje dag. Sommartider.


Ser att du har de vita dr denim jeansen! Tänkte köpa dom tills jag hörde av någon att de är väldigt genomskinliga, testade dom i butik men kunde inte avgöra det haha.. Tycker du de är genomskinliga eller sitter dom bra? Kram!

Svar: Jag tycker inte att dom är genomskinliga men jag gillar dom dock inte heller :/ Dom töjs ut så lätt och stretchen blir förstörd så de är typ skrynkliga överallt, inte alls fint :( och jag har endå bara använt dom högst 10 gånger haha... :( kram!
Erica Ingerstad

2013-05-15 // 20:44:07

har du gjort din design själv? :)

Svar: Ja det har jag :)
Erica Ingerstad

2013-05-15 // 20:52:35

åh du känner inte för att hjälpa mig med det?? :) hade varit suupergulligt!

2013-05-15 // 20:54:16

Haha jaha okey, fattar. Tack! :)

2013-05-15 // 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback