Ny Jofama by Kenza

Jofama by Kenza 3
 
Yeeeey kolla vad jag fick idag! Lyckades pallra mej ut till bilen, fortfarande sjuk, så åkte jag och pappa hem till en tjej i Salem och köpte jackan. Vi köpte den second hand så vi fick den för endast 1000-lappen. Kap! I alla fall kap för mej efterom det var pappa som betalade den, mihihi. Jag tror det var som en för tidigt födelsedagspresent, jag fyller ju år på måndag, men pappa sa egentligen ingenting om det. Men jag tänker se den som en födelsedagspresent. Nu är jag glad!!


Åh, vad fin :)
Det är smart att kunna köpa kläder secondhand för då är man ju lite miljövänlig, hihi ;)

2013-05-29 // 14:55:43

Varför stavar du "mej" så där? Snälla börja skriva: mig. Det kommer vara skönare att läsa då. Kram :)

2013-06-12 // 16:46:09

Hej!
Undrar bara vilken storlek du har i jackan?

2013-08-08 // 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback