Jofama by Kenza



 
En ny Kenza-jacka är något jag har velat ha sedan min förra blev baxad från en fest. Jag är fortfarande så otroligt ledsen och arg över hur en sån äcklig jävla människa bara kan ta någons jacka sådär! Jag ska hitta den jävla horan och klippa av henoms armar med häcksaxar och sedan spotta hen i ansiktet samtidigt som jag ska säga att hen egentligen förtjänar ett straff värre än döden!!! Nog om det! Jag ska nog köpa en ny. Dom är så stört snygga och kommer antagligen aldrig gå ur modet. Men jag velar mellan att köpa 3'an och 9'an. Jag hade 3'an innan så känns kanske tråkigt att köpa den igen? Samtidigt som det nog är den jag tycker är snyggast. Eller jag vet inte, jag älskar båda två!!! 


Jag hade tagit 3an :) 9an är för mycket dragkedjor och grejer på, haha. Hopppas du kommer på vilken du vill ha :D

2013-05-22 // 17:18:44

Du stödjer väll inte kött/läderindustrin?

2013-05-22 // 19:17:56

sadist jävel

2013-05-22 // 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback