Fortfarande sjuk

Typ den här dagens wanties...!
 
Godmorgon älskipälskisar! Jag är fortfarande sjuk, det känns ju som att jag bara blir värre och värre!? Vad fan är det som händer? Det har gått 4 dagar nu och jag blir inte frisk? Jag måste i alla fall åka till skolan endå för att redovisa lite biologi och kemi för min lärare. Jag ligger tydligen emellan två betyg så jag ska försöka höja mej. I kemi ligger jag mellan F och E, haha... Men det ska jag rätta till nu. Förhoppningsvis kommer det att gå fort så att jag kan åka hem och vila så snart som möjligt! Ha en bra dag finisar.♡


Ser himla gott och mysigt ut på alla bilder :D

Trist att du inte kan bli frisk..
Krya på dig! :)

2013-05-29 // 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback