Vårkänslor

Converse 499:- köpta på Footlocker
 
Köpte dom här när jag var i stan med Clara igår! Jag börjar alltid varje vår med att köpa ett par nya vita converse, det är en skön känsla att få inviga första vårdagen med ett par sprillans nya. Så nu står dem här i mitt rum och väntar på att den sista snön ska smälta! Jag har storlek 35 så jag fick dem billigare eftersom jag köpte barnstorlek, lucky me. 


- För mig är det lyxigt som äter fil med tråkiga flingor varje morgon, hehe :) men jag är väldigt långsam så jag hinner inte göra någon större frukost. Okej, skönt att bo så nära men jobbigt att börja så tidigt varje morgon, jag gör det nästan :) Allt bra med dig?

Svar: men du kan ju bara lägga i lite bär och banan i din fil, det går ju jättefort! :) ja allt är bra, självdå? :)
Erica Ingerstad

2013-03-18 // 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback