VAD JAG SKA GÖRA UNDER HELGEN

Jag älskar att det har varit sol i en vecka i streck nu! Bild från förra fredagen
 
Hej finisar! Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jag var ledig från sista lektionen vilket var sjukt skönt! Nu ska jag skriva en bokanalys som ska vara inskickad innan kl 18 ikväll. Efter det ska jag möta upp mina vänner för att dra på fest! Jag får så konstiga kommentarer ibland, fick en kommentar som var "KAN INTE DU SKRIVA VAD DU SKA GÖRA UNDER HELGEN?". Så javisst kan jag skriva lite hahaha... Ikväll ska jag på fest, imorgon ska jag träffa 3 olika kompisar olika tider under dagen, blir förhoppningsvis lite shopping och fikamys då, och på söndag ska jag plugga som alltid. Hoppas ni får en grym helg, puss! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback