Påsklov

Dagens välförtjänade frukost efter en lång sovmorgon!
 
Hej! Igår fick jag påsklov! Vi firade med att äta pizza till lunch i skolan, och efter skolan var jag med mina bästa tjejkompisar och åt middag, spelade spel och bara snackade en massa! Ett tips till er som har ett lite större kompisgäng, är att ses allihopa och ha en spelkväll! Ni vet så som alla 40plussare har? Det är faktiskt väldigt underskattat då det egentligen är skitroligt! (Favoritspelet är "Med Andra Ord"!) Jag tog en taxi och var hemma vid 1. Det var i alla fall en riktigt bra kväll och start på lovet.
 
Imorse tog jag en lång sovmorgon! Eller den var lång för mej, jag gick upp vid 11 och gjorde en skitgod frukost. Sedan satte jag och pappa igång att renovera mitt rum. Vi flyttade ut alla saker, tvättade väggarna och började sen måla! Det behövs målas ett lager till men det ska vi göra imorgon. Nu ska vi mysa och titta på någon film, och inatt ska jag sova på soffan. Fyyyy så obekvämt :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback