Outfit

|    Tröja - Hollister    |    Jeans - Zara    |    Stövlar - Hunter    |    Väska - Michael Kors    |    Klocka - Guess    |
 
Slänger in lite outfit bilder så att ni kan ha något att inspireras av kanske! Ser ni mitt nya fina iPhoneskal? Det syns inte så bra på bilden, men det är i alla fall glittrigt! Jag beställde nämnligen lite saker från fyndiq.se i helgen och nu har alla skal förutom ett kommit. Jag hade tänkt fota och visa bild när alla kommit, men ett av skalen som kom var helt trasigt! Snacka om att jag blev arg?!? Någon postgubbe måste ha trampat på förpackningen! Jag stör mej helt sjukt på hur dom som jobbar på posten hanterar posten. När jag får vykort från min farmor så har de stämplat rakt över hennes text, så det går inte att läsa? -.- Respektlöst, dööööö.


din blogg är så braaaaaaa, sluta aldrig blogga!

2013-03-27 // 18:33:38

Var köper men en sån där väska och vad är det för märke och hur mycket kostar det:)

2013-04-07 // 18:57:49

Asså jag älskar verkligen din blogg:)

2013-04-07 // 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback