Onsdag

Dagens lilla plugg-snacks!
 
Hej på er! Sitter just nu och pluggar lite matte. Jag har prov imorgon!!!!! Jag orkar seriöst inte med fler prov nu, jag har redan haft 4 matteprov den här terminen, morgondagens prov blir nr 5... Jaja! Annars har det varit en bra dag. Jag hade sovmorgon så jag började kl 10, superskönt. På lunchen tvingade jag med Signe till en vegetarisk restaurang. Jag gör så himla bra och fina saker för världen! :') 


Gud, så fort man kommer in på din blogg så blir man så suktad, du lägger upp så fina bilder på så goda saker!! :)

- Aha, aa, det verkar fint och härligt där. Kenza var där i Januari så du kan ju kolla där och få en inblick, hehe. Jag har aldrig varit i Thailand men ska dit i vinter och dit har jag typ alltid velat åka, så det och USA får bli mitt drömresmål! ;)

2013-03-27 // 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback