Naturlig sminkning

Jag har nu suttit och pluggat matte i 6 timmar... Men nyss gick min pappa och la sej och jag har kört fast på några uppgifter och vet inte alls vad jag ska göra! Jag behöver verkligen hans hjälp. 
 
Jag tänkte i alla fall berätta att jag har bestämt mej att nu till vårtider, dra ner på sminket lite! Om jag sakta men säkert vänjer mina vänner och andra i min omgivning att se mej med mindre och mindre smink, så kommer ingen att få en chock den dagen jag visar mej helt osminkad haha! Idag hade jag endast på mej kastanjevatten, lite rouge, ögonbrynspenna och mascara på övre fransraden. När jag bara hade mascara där uppe så såg jag jätteannorlunda ut än vad jag vanligtvis gör, på ett bra sätt tycker jag. Det var flera personer som faktiskt trodde att jag hade lösögonfransar eller gjort en förlängning! På sommaren kommer jag även kunna strunta i kastanjevattnet och rougen. Jag tycker det är jättefint att sminka sej naturligt, hatar översminkade orroz...


det här var ett bra inlägg!

2013-03-29 // 01:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback