Mirakeloljan

 
Jag kan starkt tipsa er om den här oljan för håret! Jag har använt den i snart ett år nu och jag älskar den! Den återfuktar torra längder, frissiga hårtoppar osv, och gör håret lent och mjukt. Jag brukar ta den i mitt hår när jag har tvättat det, när det är handdukstorkat, för då går det jättelätt att borsta ut. Annars funkar det jättebra att ta det när håret känns torrt, eller innan man plattar/lockar/fönar. Oljan finns att köpa på Åhléns och vissa hårsalonger (kanske även kicks?) för ca 350kr. Det låter ganska dyrt men det är sååååååå värt! Jag skulle kunna ge alla pengar i världen för denna mirkalolja! ♡


Din blogg och din Instagram är underbar.

2013-03-28 // 21:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback